Tuesday, January 23, 2018

J.J.C.M. : Kluang Rail Coffee, Kluang



Ok... kali ni lunch kami try makan kat sini... Kluang Rail Coffee.


Sebelum Shahir nak check in ke hostel, kami bawak dia makan kat sini dulu.




Okey.. berikut apa yang kami try kat ini...

Kopi Cendol... pada aku sangat sedap dan unik. First time jumpa.
Mee Siam.. actually bihun je. Tapi agak salty...pada aku r.

Nasi Ujang.. pilihan mySayang. Pada aku rasa dia biasa je.. macam ayam masak halia yaang aku masak.


Nasi Goreng Kuah Kari pilihan Shahir. Sedap gak.

Spaghetti Bolognese.. macam biasa, pilihan Aina. Okla.. cuma agak pedas.


Nasi Goreng Chicken Chop pilihan Airis, not bad.


Sirap Bandung pilihan mySayang.


Air Blackcurent pilihan gegirls
Dan inilah harganya....


Not bad. Still affordable, sesuai dengan restorannya. Boleh datang lagi.

Saya bagi :
6/10 Bintang
🌟🌟🌟🌟🌟🌟


No comments:

Post a Comment