Saturday, January 27, 2018

J.J.C.M.: Soto Pekan Selekoh


Mak nak balik kampung. Rindu rumah dia la tu. memandangkan mysayang superbusy dengan family dia, aku decide biar la aku saja yang drive bawa mak aku balik kampung.

Kami balik ramai-ramai, sekali dengan Iyang dan anak-anaknya. Tujuan utama kami, nak makan sup selekoh. Diorang la yang teringin, dah lama tak makan. 

Bertolak dari Shah Alam jam 7am, sampai ke Pekan Selekoh jam 10am. Agak lambat sebab jalan sepanjang Sekinchan hingga Sabak Bernam penuh berliku sebab da jadi jalan selorong akibat proses baik pulih pembesaran. Redho je la ngikut belakang lori. Huhuhuuu...

Destinasi pertama, Sup Din. Kat situ ada sate. Kami makan semuanya. Nyum nyum..






Saya bagi :
7/10 Bintang
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Lepas da habis makan kedai Din Sup, kami makan plak kat warung Mie Pecal. Kat situ ada pecal, bihun campur mee campur kuah kacang dan juga cendol.



Saya bagi :
6/10 Bintang
🌟🌟🌟🌟🌟🌟


No comments:

Post a Comment