Sunday, January 28, 2018

Alone kena langgar


Allahuakbar... tak boleh terima la kalau nampak kucing kena langgar. Lagi-lagi kalau anak kucing. Berapi je badan.

Masa aku nak pergi mendobi, Alone elok je main-main, ikut aku ke tempat parking. Bila aku balik je, tengok-tengok da tk boleh berjalan. Terjelepuk je dekat koridor tu. Hancur hati aku tengok keadaan dia.



Aku da tawar hati nak ubat kucing sebab tak pernah ada yang survive bila aku beriya-iya nak ubat diorang. So, aku memang redho je. Aku ambil dia dan bawa balik. Tak mampu aku nak ke klinik. Asalnya aku nak letak minyak gamat jedalam usaha aku nak pulihkan Alone. Kedua belah kaki belakangnya memang dah tak berfungsi. Dia da jadi kucing OKU. Sian..

Tapi aku dapat idea, aku try sapu Firmax... kot-kot memang betul power plak, boleh pulihkan kucing yang dah lumpuh ni. Lepas tu, aku bagi dia makan TransFactor.


Kita tengok je la macam mana perkembangan Alone nanti ye. Harap-harap dia makin pulih.









No comments:

Post a Comment