Sunday, April 22, 2018

Kelas 'Raindrop Technique'


Semua angkara biras aku, aku terjebak dengan essential oil (EO). Aku suka dengan EO, walaupum harganya agak mahal bagi aku rakyat marhaien ni. Paling suka minyak untuk allergik dan fokus. Aku dengan anak-anak cukup serasi.

Alang-alang dah terjebak dengan EO ni, biras aku daftarkan aku untuk kelas massage khas menggunakan EO. Amboi... siap tolong bayarkan untuk aku lagi. Love you, my darling biras. Muahciked....


Kelas ni anjuran team pelakon dan pengarah Melissa Saila, dan di ajar oleh Kak Sham. Kak Lis sangat positif dan ceria.


Foldable massage bed juga disediakan. Khabarnya, harga foldable massage bed ni mencecah RM800 gak. Fuyoooo...




Kak Sham ni da jadi tukang urut profesional Essential Oil berpengalaman hampir 3 tahun. Menurut beliau, harga untuk servis Raindrop Technique ni antara RM100 ke RM250 per sesi. Kalau kita serius buat sumber pendapat, Insya Allah boleh menjana kewangan.


Banyak ilmu yang aku dapat hari ni. Walaupun aku masih tak dapat tangkap teknik yang betul, aku mesti berlatih lagi. Seronok jumpa kawan-kawan baru yang positif. Kebanyakan diorang anak seni.


Yang paling bestnya... diorang kaya makan. Punyalah banyak makanan. Sedap-sedap pulak tu. Terutamanya Vietnamese Roll ni, aku baru 1st time cuba. Sedap dan menyihatkan.


Belajar satu kelas dengan pelakon Vanidah Imran... sangat senang dengan keperibadiannya. Tak sombong buat aku selesa bergaul dengan dia. Dah la berlakon pun power!


Okey... tunggu je kelas yang berikutnya. InsyaAllah... ada rezeki, aku join.






No comments:

Post a Comment