Monday, August 21, 2017

Mummy da mengecil.


Hari ni, macam biasa...setiap 21hb, aku akan balik ke Teluk Intan untuk tolong mummy keluarkan pencen dia. Kali ni aku balik seorang memandangkan mysayang sibuk menguruskan parent dia kat sini.

Lepas hantar kids ke sekolah, terus aku drive ke kampung. Memang saja balik awal sebab mysayang risau aku drive sorang-sirang dan sampai malam.

Bertolak pukul 8am, sampai ke Teluk Intan dalam pukul 11.30am. Banyak pit stop nya, al maklumlah kereta tu tak boleh nak bawak laju. Terpaksalah akur makan angin 80km/sejam. Huhuhuuuu...

Alhamdulillah... selamat sampai.


Aku terkejut tengok mummy...nampak kecut. Dia tak boleh makan nasi. Aku rasa kalau timbang mesti banyak lost tu. Seluar lama da muat balik. Ai is jeles!


Susah hati tinggalkan mummy sorang-sorang kat sana. Dia kata nak balik ke Subang hujung bulan ni. Yay!




No comments:

Post a Comment